Der kommer ikke tillægspriser – med
mindre du køber ekstra ydelser

Home » Serviceydelser » Rengøring

Rengøring

Vi har haft rengøring som vores kerneydelse siden vi startede Daseko i 2004.

Vi samarbejder i dag med over 90 kunder, med en god fordeling fra advokatkontorer, privat skoler, vuggestuer, børnehaver, It virksomheder, automobilhuse, autoværksteder, lægehuse, banker, designerhuse, produktionsvirksomheder og boligforeninger.

Vores kompetence dækker alt lige fra operationsrengøring på privatklinikken, til trappevask i andelsboligforeningen til processrengøring i industrien.

Alle rengøringsløsninger tilbydes i fast måneds abonnement – så prisen er den samme 12 måneder pr. år.

Er du ikke interesseret i et fast månedsabonnement, så klik ind under Ad-hoc service.

Vores priser er totalpriser (ex. moms) og dækker alle normalt forbundne udgifter til rengøringen. Såsom lønninger, forsikringer, sociale ydelser, opfølgning, kvalitetskontrol, vikardækning, inspektion, administration, rengøringsartikler og rekvisitter. Der kommer ikke tillægspriser – med
mindre du køber ekstra ydelser.

Polering af polishgulv.

Farveopdelt rengøring.

Hvordan gør vi rent:

Rengøringen udføres efter en kunde specifik serviceplan, så den matcher jeres aktuelle behov. Vores systemer og metoderne er professionelle og gennemprøvet igennem mange år. Systemerne er beskrevet i vores rengøringshåndbog, som vi benytter til undervisning af vores medarbejdere. Vi har styr og sikkerhed for at, arbejdet udføres efter vores standard og foreskrifter.

Vi går på arbejdet med en stor fokus på etik, sundt indeklima og hygiejne, hvorfor vores spande, rengøringsklude og mopper anvendes efter farveopdeling, så vi er sikre på at vi ikke overfører bakterier, fra jeres toiletter til køkkenet eller til jeres arbejdspladser.

Af hygiejnemæssige grunde skifter vi klude og mopper hver gang vi er på arbejdet hos dig.

Vi deler jeres bygning op i forskellige farveområder – så vi har styr på at der ikke opstår bakteriespredning i jeres lokaler, eksempelvis fra toilettet til kontoret.

Blåt område er typisk: receptioner, kontorer, personalerum, køkkener, mødelokaler og gangarealer. Her bruger vi blå spande og blå microfiberklude og mopper.

Rødt område er typisk: Toiletter og baderum. Her bruger røde spande og røde microfiberklude og mopper (store baderum, rengøres så vidt muligt med skumrengøring)

Grønt område er: Spejle og glasoverflader. Her bruger vi grønne microfiberklude

Gule klude bruges sammen med desinfektionsmiddel
til desinfektion af dørhåndtag

Afstøvning og fjernelse af spindelvæv – her bruger vi en uld afstøvningskost med teleskobskaft

Skoletavler (gammeldags)– orange universalklude

Støvsugning – Nilfisk støvsugere med ekstra filtre – samt hygiejnemopper til tør mopning.

Gulvrengøringen – udføres hvor det er muligt med gulvvaskemaskiner, og på mindre arealer anvender vi rengøringsvogne udstyret med Kopsystem og fladmopper. På mindre gulvområder som toiletter og trapper anvender vi minimopsystem.

Du bestemmer naturligvis hvor ofte vi skal gøre rent hos jer

Vi vil naturligvis gerne være din rådgiver, ofte er det antallet medarbejdere, antallet af toiletter eller “trafikken” i dine lokaler og virksomheds typen, der afgørende for hvilken frekvens der dækker det aktuelle behov. Vi tilbyder rengøring i alle frekvenser – om behovet er rengøring 1, 2 ,3, 4 eller 5 x pr. uge – så er udarbejder vi gerne et tilbud.

Hvornår gør vi rent:

Rengøringen på hverdage udføres normalt i aftentimerne – efter I er gået hjem, så der er rent og klar til næste morgen. Rengøringen i weekenden udføres normalt i dagslys. Vi er specielt glade for dagslyset i vinterperioden – for her ser vi ting som kan være svære at se en mørk hverdagsaften i november. Hvis du ønsker en mere synlig rengøring = rengøring når I er på arbejdet, eller hvis du har andre ønsker, så finder vi også en løsning på det.

Er du interesseret? Så kontakt os

Få et tilbud Kontaktinfo